Zde jsou zveřejňovány informace k zavádění eGovernmentu, tak aby všechny obce v působnosti MěÚ Příbram měly stejné a kvalitní podklady pro tento proces.
*******************************************************
19.11.2014: Pokusili jsme se vytvořit dokument, který by měl nově zvolenému starostovi pomoci s vyřízením záležitostí kolem certifikátů, tokenu a přístupu do CzechPointu. Návod je ZDE.
6.2.2012: Dne 8.2. bude od 14ti hodin probíhat aktualizace eSpis LITE. Prosím počítejte s tím, že spisovka odpoledne nebude fungovat. Hlavním vylepšením bude možnost tisku obálek. Popis změn v nové verzi.
21.12.2011: Zde je ke stažení kompletní uživatelská dokumentace eSpis LITE - příručka
19.12.2011: Upozorňuji uživatele eSpis LITE, že zatím běží v testovacím režimu. To znamená, že ji můžete libovolně testovat. Z tohoto důvodu také zatím není napojená na informační systém datových schránek, jenom na jeho testovací instanci. Zkoušet připojení do datové schránky tedy lze, ale jen když máte zřízenou testovací datovou schránku. K 1.1.2012 budou data ze spisovky smazána, aby mohl začít rutinní provoz.
23.11.2011: Probíhá příprava smluv mezi obcemi a Městem Příbram o poskytování spisové služby a podpory. Nejdříve musí být schváleny v zastupitelstvu města, proto se celý proces pozdrží. Tak jak zaznělo na setkání, obec zaplatí jednorázově 3.000,- Kč a k tomu cca 215,- Kč měsíčně na provozní náklady helpdesku a infrastruktury.
18.10.2011: V levém menu byla přidána sekce eSpis LITE, kde jsou umístěny videonávody (výukové programy), které názorně ukazují práci v prostředí programu.
14.10.2011: Obce, které si zažádaly o spisovou službu musí do 17.10.2011 poslat vyplněný konfigurační dotazník. Pokud žádaly o spisovku i pro zřízené organizace, je třeba dotazník vyplnit i pro každou organizaci. Vyplněné formuláře posílejte na adresu ssl@pribram.eu. Formulář ke stažení, návod na vyplnění formuláře. Upozornění: obec, která nežádala o spisovou službu pro sebe, nemá nárok ani pro své zřizované organizace.
6.10.2011: Městu Příbram se podařilo získat dotaci z fondů EU na vybudování technologického centra a na pořízení programu spisové služby pro obce, které se do tohoto projektu přihlásily. Tento týden bala podepsána smlouva s vybraným dodavatelem. Termín ukončení projektu je stanoven na 31.12.2011. Času tedy není mnoho, proto je potřeba rychle začít.Ve středu 13.10. dopoledne proběhne oficiální zahájení projektu a už odpoledne od 12
30 hodin začne úvodní jednání se zástupci obcí, které budou používat spisovou službu. Oficiální pozvánku dotčené obce obdrží prostřednictvím datové zprávy. (
seznam obcí, které projevily zájem o spisovou službu)
Obsahem tohoto jednání bude seznámení s plánovaným průběhem implementace spisové služby a vyplnění konfiguračních dotazníků pro jednotlivé obce. Bude zde i dostatečný prostor pro dotazy. V zájmu úspory času Vás žádáme, aby se jednání zúčastnili zástupci všech dotčených obcí.
Reg.č. projektu:CZ.1.06/2.1.00/06.06729
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE, EVROPSKÝM FONDEM PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ PROSTŘEDNICTVÍM INTEGROVANÉHO OPERAČNÍHO PROGRAMU.
2.11.2010: Informace pro nové starosty - zde.
15.9.2010: V současné době se objevují případy, kdy je požadována autorizovaná konverze dokumentů na žádost u elektronických dokumentů, kdy kvalifikovaný certifikát, na němž je založený elektronický podpis dokumentu, expiroval (již není platný). Popis řešení je zde.
3.6.2010: Tyto stránky byly rozšířeny o informace k evidenci obyvatel po 1.7.2010 a to v sekcích Informace z MěÚ a Důležité odkazy.
31.3.2010: Vysvětlení k pořízení samostatné licence spisové služby:
Pokud již obec má nějaký informační systém (např. od Triády) a chce pořídit spisovou službu od téhož dodavatele, MěÚ Příbram takovýmto požadavkům nebude bránit. Nelze však vypsat veřejnou soutěž na konkrétní spisovou službu, ale pouze na spisovou službu kompatibilní s nějakým informačním systémem (např. od Triády). Pokud se dodavatel spisové služby (např. Triáda) přihlásí do veřejné soutěže a pokud bude vybrán, potom bude od něj zakoupena licence spisové služby.
22.3.2010: Ve čtvrtek 18.3. proběhla setkání se starosty obcí a řediteli příspěvkových organizací, která měla za cíl zjistit zájem o zapojení do projektu výzvy 06 ve smyslu pořízení spisové služby. Nezúčastnili se zdaleka všichni. Proto ty, kteří dosud nevyplnili a neodevzdali dotazník, žádám o jeho odevzdání do středy 24.3. v informacích MěÚ Příbram. Dotazník je ke stažení ZDE.
25.1.2010: Jako zpracovatel žádosti o dotaci z výzvy 06 byla vybrána firma AQE advisors, která v nejbližší době zahájí komunikaci s obcemi.
6.1.2010: V nejbližších dnech proběhne vyhodnocení doručených nabídek a výběr zpracovatele žádosti o dotaci z výzvy 06.
21.12.2009: MěÚ Příbram se hlásí k výzvě 06. V současné době je vyhlášeno VŘ na zpracovatele žádosti o dotaci. Na tomto místě vás budeme informovat o tom, jak se tato věc vyvíjí. Všechny obce v působnosti ORP Příbram budou osloveny v souvislosti tímto projektem.
2.10.2009: Odbor územní veřejné správy Ministerstva vnitra oznamuje, že nabytí účinnosti novelizace vyhlášky č. 324/2008 Sb., o seznamu obecních úřadů a zastupitelských úřadů, které jsou kontaktními místy veřejné správy (vyhláška o kontaktních místech veřejné správy), se předpokládá k 15.10.2009. Nově zařazené obecní úřady obdrží přístupové údaje od Správce centrály CzechPOINT po zveřejnění vyhlášky ve Sbírce zákonů.
6.5.2009: Nezapomeňte si podle NÁVODU vyřídit certifikáty a token !!!
15.4.2009: Je k dispozici dokument Postup implementace DS - malá obec. Jedná se o metodická doporučení k procesu přípravy na zákon 300.
1.4.2009: Byla zveřejněna Příručka pro žadatele verze 1.1. platná od 1.4.2009
31.3.2009: Jsou k dispozici dva zajímavé dokumenty:
Argumentář ISDS - "po lopatě" vysvětlená funkčnost datové schránky
Projektový leták ISDS - v podstatě výklad zákona 300/2008 Sb.
13.3.2009: Dne 26.3.2009 se bude konat schůzka se starosty obcí v působnosti ORP Příbram. Podrobnosti ZDE
25.2.2009: ZDE si můžete zarezervovat termín pro jednání s Ing. Himmelovou ohledně vyřízení dotace.
11.2.2009 - ZDE už je možné se přihlásit na seminář věnovaný datovým schránkám, který se bude konat 30.4.2009 v Příbrami. Ministerstvem vnitra bude podrobně vysvětlena samotná podstata a důvod zavedení Datových schránek, vysvětlen postup jejich aktivace a jak a k čemu je využívat.
29.1.2009 - v rámci usnadnění vyplnění Vaší žádosti v aplikaci Benefit7 o finanční podporu na projekt Czech POINT, lze místo osobní návštěvy zaslat na e-mailovou adresu Ing. Martiny Himmelové (martina.himmelova@pribram-city.cz) tento DOTAZNÍK.
28.1.2009 - návrh na objednávku upgrade ZDE, Vámi vybranou konfiguraci mohou dodat například TYTO firmy
22.1.2009 - ZDE si můžete stáhnout návrh na objednávku počítačové sestavy a multifunkčního zařízení podle technických požadavků na místo Czech POINT. Úplná technická specifikace je k nahlédnutí zde.
13.1.2009 - na adrese www.egoncentrum.cz byla spuštěna sekce Časté otázky na Czech POINT
9.1.2009 - DATOVÉ SCHRÁNKY
V polovině roku 2009, konkrétně 1.7. 2009 vstoupí v platnost zákon č.300/2008 Sb.,
který sebou přináší POVINNOST používat DATOVÉ SCHRÁNKY.
Víte přesně kdo všechno musí datové schránky používat?
Víte přesně jak datové schránky aktivovat?
Víte přesně k čemu datové schránky využít?
Zde se můžete přihlásit na seminář, kde bude problematika datových schránek popsána.
Dokumenty